Motorcykel..

naee, inget dåligt hände mig igår. Skönt de.
Åkte med pappa hem från Sthlm igår, så hade mitt lilla hjärta sålt bilen och köpt MC. Humm...
När jag tänker efter så kanske jag hade lite otur, eftersom han sålde bilen, den va ju bra..men de finns fler och nu får du ju ha en mc också.

Åkte till hans kusiner för lilla Casper, 3 år, älskar motorcyklar..han springer nästan hem från dagis när han veet att vi kommer..haha Men den här dög inte helt, för den va inte hel röd..nee den va mest svart och lite röd. hehe. För ett tag sen sa han att han också ska skaffa mc-kort när han blir stor...och vet ni va han se att man behövde göra för o få körkortet....
-Man går bara till körkortsgöraren o skriver ut det.
Mmmm...tänk om de vore så enkelt.

Idag ska ja nog sola, men jag har ont i halsen..så ja vet inte om de är så bra..men va fan ja måste ju passa på..kan ju inte missa en hel soldag nu på våren sådär ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0