Make-up, Fructis och städning

Någon som testat Mineral Make-up? Jag skulle vilja testa, men ja vågar inte..kul o lägga ut pengar om man inte bli nöjd..ska man bara slänga de då lr? Men självklart är jag nöjd med Kanebo, så än sålänge håller jag mig till det!



Asså jag har nyligen upptäckt hur bra balsam är. Helt sjukt..folk tror väl att jag är lite efter..men såkalrt att jag har använt de förut när jag var mindre..men eftersom jag inte är håröm och håret är lätt att borsta ut så har ja aldrig använt de nu. Fast nu har ja upptäckt att håret blir så lent av det =) Så nu använder ja de ofta..hihi
och kom ihåg Fructis är det bästa ;)

Nee nu ska ja fortsätta att städa för ikväll är det nästan finfrämmande..hahaha

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0