Hemma

Nu är jag hemma i Norrköping igen =) Åkte i måndags och hemma idag..jippi.
Jag hade sån himla tur för tågen var fullbokade allihop så tänkte jag ta swebus en gick 2 och en halv 3.
så tänkte jag, men jag tar halv 3 så slipper jag stressa o jag har ju inte bråttom. Och typ fem i två var jag på tunnelbanan. Sen står jag i kön o ska köpa biljett till bussen så ropar dom.
-Är det någon mer som ska till Norrköping eller Göteborg
- Jaa skriker jag, så sa hon att jag skulle gå före i kön så fick jag åka med sen..så jag hann med två bussen..wiiiiiii

Hann bara hem och slänga i mig mackor så åkte jag och Sofi och tränade. skönt skönt..ska träna imorgon 10.30 igen =) sen vid 16.00 så är de bokat hos Face. Så är det.

Puss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0