Händelserik dag

Idag har de vart fullt upp.
Har varit inne i Sthlm o pluggat som vanligt..så kommer jag på att det enda tåget som det fanns platser kvar på var X2000 som gick 14.20. så kvart i 2 kom ja på att ja skulle boka det o åka till T-centralen o leta upp tåget o så....ringer o krånglar med biljetten, men de löser sig på ett smidigt sätt och jag hann med god marginal, hade nästan 10 min. på mig. Blev en del tlfsamtal under resan..hahaha I´m a business woman ;)

Väl hemma så hämtar jag upp tjejerna så åker vi till matilda för att fira Esters 1-årsdag..blev bara 45 min. sena hahaha..men du ville ju att vi skulle stanna o köpa grädde o läsk, så va de så himla mkt trafik. 

Hahahahha...Ester har lärt sig lukta på blommor, för det har hennes mormor lärt henne...Johanna tyckte att hon lät så roligt så hon bara..Hallå lyssna så hon låter...Men Matilda förstog direkt att hon luktade på blommorna haha.
Tyvärr hade hon redan en såndär bil som vi köpte..synd synd..den va ju så söt, men du får byta den!

Matilda fick ett CP ryck att åka till Mc Donald´s och sitta o hänga där o snacka massa skit..så jag, jojo och tilda drog dit, medan sara o sofie åkte hemmåt. Sjukt va många poliser det kom in..haha om dem kan ni läsa på Matildas blogg..så jag hänvisar till henne (Kolla mina länkar, "Matilda"). Och om min speciella beställning kan ni också få läsa om på hennes blogg hahaha....Dom fattade ju ingenting..fan ja sa ju att ja ville ha noggets istället för klyftisarna...

snacka om sjukt Aprilväder. Först regnar de, så blåser det upp till storm och börjar hagla...sen på kvällen när vi åker hem så SNÖAR det! Sjukt.....

jaja, nu ska ja sussa...puss pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0