Sorry..

...nu är jag lika jobbig som alla andra, med dessa långa, jaaa, va säger man? Texter!

JAG HAR:
(x) snott den här listan från nån - jaa, man ser den ju lite här o var
( ) rökt en cigarett - Aldrig i mitt liv.
( ) rökt en cigarr - Kommer aldrig på fråga
(x) varit full - japp..
( ) hånglat med någon av samma kön -nae, inte direkt
(x) varit kär - jaa, och det är jag fortfarande.
( ) fått sparken - Neej, skönt det
(x) ljugit för en kompis - Det har väl alla, ingen är väl en ängel.
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat - jaa, någon enstaka gång kanske
( ) legat med en medarbetare
(x) flygit - jaa, många gånger..
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi
(x) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande - mm, räknas alvedon lr vad?
(x) älskar eller saknar någon just nu - min Älskling såklart
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi - Såklart!
(x) gjort en snöängel - När man va liten och livet var så enkelt
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott - Samma här, när man va lite och livet var så enkelt
(x) hoppat i en vattenpöl - Ett antal gånger..
(x) lekt utklädd - det har väl alla?
(x) hoppat i en lövhög - Yes box!
(x) åkt släde - Såklart man har det uppe i Sälen..
(x) fuskat när jag spelat spel - Någon gång, tyvärr ;)
(x) varit ensam - jaa
( ) somnat i skolan/på jobbet - Nej, jag är lydig..
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång - nått år sen, tror jag
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm - Jag tror det iaf.
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad - Ja, men jag är inte kittlig som tur är.
( ) blivit rånad - Peppar peppar ta i trä
(x) blivit missförstådd - japp
(x) vunnit en tävling - Flera gånger ;)
(x) gått mot rött - kommer det inga bilar är det väl bara att gå över?
( ) blivit avstängd från skolan - Nee, jag är lydoig som sagt
(x) haft kramp - Aaa, kramp i vaden är det värsta som finns.
(x) känt mig som en utstött - Någon gång säkert
( ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende - Jaa, o det blir allt oftare med tiden
( ) ifrågasatt mitt hjärta - ?
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna - Kanske inte lera men sand haha
(x) varit vilse - Säkert nångång
(x) varit på andra sidan landet - Göteborg o lite sånt där..
(x) simmat i havet - jaa många gånger. Vet då inte vad haven heter..
(x) känt som om jag håller på att dö - mm
(x) gråtit mig själv till sömns - HUmm, tror inte det. Eller säkert när jag var liten o inte fick som jag ville
(x) lekt polis och rånare - haha, såklart.
(x) sjungit karaoke - jaa, osenast var i taxin i fredags =)
(x) betalat för mat med bara mynt - Pinsamt
(x) busringt - haha, jaa. hem till folk, -Är det Lööv på Drottninggatan? -Jaa. -Kratta upp dom då!
(x) fångat en snöflinga på tungan - ja flera stycken.
( ) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten - Ja, han har fått många av mina önskelistor..
(x) blåst bubblor - ohh såpbubblor
( ) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor - jaa, både på 4:a hjul och inlines :p
(x) fått en önskan uppfylld - jaa, önskat mig en julklapp så får jag den ;p
(x) burit pärlor - japp
(x) kysst en spegel - Möjligtvis
(x) sjungit i duschen - haha jaa, o det låter nog inge vidare
(x) burit en svart klänning - jaa, ett flertal gången, det går alltid hem
( ) drömt att jag gift mig med någon - Inte vad jag minns.
( ) limmat fast min hand i något
( ) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak - jaa, o så knappt kommit ner
( ) skrikit så att jag inte fått luft
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar - Nae, inte riktigt va..
(x) stannat uppe hela natten - jaa, och det är pissjobbigt 
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet - japp
(x) klättrat i träd - yeees
(x) haft en träkoja - jaapp, i skogen ovanför skolan..
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam - Ja, såklart
(x) tror på spöken - ja, efter allt man ser på TV så...
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het - haha, jaa, säkert på någon krog sådär..
( ) brutit ett ben - Aldrig, peppar peppar ta i trä
(x) fångat en fjäril - när man var liten på landet i en hov
(x) skrattat så mycket att jag grät - haha jaa, det har hänt
(x) gråtit så mycket att jag skrattade - det med!
(x) fuskat på ett prov - Jaa, usch Anna
(x) haft en Britney Spears-skiva - räknas singel?
(x) glömt någons namn - jaa det har hänt flera gånger tror jag..
(x) sovit naken - jaao
(x) svimmat - När jag tog spruta
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) snattat - Humm..
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter - Jaa
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) varit otrogen - Aldrig
(x) varit svartsjuk - jaa, enstaka tillfällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0