Som fisken i vattnet..

Jahopp, då satt man här igen då..Nått inne i huvet säger att jag måste plugga men inte fan gör jag det. ORKA! Pappa ska hjälpa mig lite också..=)

Var på stan en sväng igår igen =) KÖpte 2 julklappar till..men jag har fortfarande kvar nått till min plutt.
Vi ska ju på stan idag med så jag hittar väl kanske nått mer då =) Ajuste, jag måste köpa 2 st. småjulklappar för typ 20-25 kr.

Hahahah, nu är Matilda en Navestadbo. Och nu har du fått en stämpel för resten av ditt liv haha..
Vi åkte dit o hjölpte henne o packa upp massa saker och sånt igår.

Nu har jag köpt nya aktier som pappa rekomenderade...hoppas dom går uppåt nu bara =)

Nae, jag har väl inte så mkt o skriva, bara att jag hoppas att du kommer trivas som fisken i vattnet där Matilda *Host*

Puss allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0