Pinsamt..

Hej hej!
Nu är jag här igen =)

Har vart i Linköping o shoppat lite med Matilda & Ester. Var knappt något folk inne på Ikea idag..desto mer inne på IKANO..

Måste bara berätta när vi var på stan här om dagen så var vi inne på Gina Tricot Jag, Johanna och Sofie..
Ni vet det där riktigt fula guld och silverlinne, det ser nästan lite plastit ut..Iaf så vräker johanna ur sig
-Fy fan vad det här linnet är fult.
-Jag bara, jaa det är riktigt jävla gräsligt..

Sen ser jag att det står en liten flicka med hennes mamma där o håller i just det linnet...hummm..lite pinsamt. Så säger den där mamman.
-Jaa, det är ju tur att vi har olika smaker.

Men de va ju inte meningen att dom skulle höra..o vi visste ju inte ens att dom stog där o höll i det där linnet...men där gjorde vi en liten tabbe iaf.


Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0