Lucia..

Yeees..jag fick Godkänt på Design & fashion tentan. Fan va underbart..men de va en jävligt sjuk tenta asså..bara 5 fick VG.
Men jag är glad för det lilla G jag fick =)

Har vart på luciafirande på morgonen..gick upp tidigt för att gå på den skiten..haha lagom trött var jag iaf. Vi fick lussebullar o dricka =)

Sen fick vi fika i skolan också. Stiftelsen var snäll o bjöd på det =)

Asså..vissa människor får en att gå på nerverna..shit asså..
"Mycket snack liten verkstad"

Men det är ju som vanligt *Host*

Imorgon ska vi in till sthlm och julshoppa lite. Jag, Erika, Carro och venke, mysigt vi ska ha. men va fan ska man köpa till sin kille igentligen? Jag får sova på saken och se om jag kommer på något.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0