Julshopping, lr mest bara shopping?

Hej igen alla glada =)

Har vart inne i Sthlm idag..det var meningen att jag skulle julshoppa, men de blev väl mest åt mig själv..haha

Jag köpte iaf en julis till min Älskling och sen till syster. Men jag kan inte skriva vad det är för något ifall någon skulle läsa haha.

Till mig själv köpte jag:
En julklapp innehållande parfym, duschcreme och body lotion i samma. Men tyvärr så kommer jag inte ihåg vilken parfym det var..har sån ångest varje gång jag ska köpa det..alla luktar tillslut bara äckligt och likadant. Men Carro & venke var till stor hjälp =)

Sen köpte jag ett par svarta skor  (det var 25% rabatt, snacka om fyndigt) som jag ska ha till min guldklänning som jag också köpte idag.

Letade efter julklapp till pappa, han behöver några nya träningsshorts sa mamma men de fanns inga snygga.

Det kanske kommer upp bilder senare på det jag har köpt..vi får se =)

Idag blåser det massa!

Puss allihopa!

Skor från Wedins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0