I valet eller kvalet..

OK, nu till Annas stora och svåra fråga. Jag har sån ångest över vilken mobiltelefon jag ska köpa. Var och tittade på samsungen idag...och den är ju bara för söt...Men samtidigt väntar jag på Nokian som jag har väntat på ett bra tag nu att den ska komma ut till butikerna..men inte fan gör den det.

Ok, nu behöver jag Er hjälp. Här nedan är båda mobilerna..vilken tycker Ni? Kommentera gärna:
Samsung x830Nokia 7373

Samsungen:                           
Positivt:                                    
Liten                                         
Söt                                            
Rosa                                         
Mp3                                          
Cool design                               

Negativt:                                  
Ingen radio                               
Drygt 200 kr dyrare

Nokian:
Positivt:
Ganska lite
Söt
Rosa
Mp3
Gullig "Anna-design"
Radio

Negativt:
Inte lika mkt Mp3 minne


Undra nu då vilken de blir...den som lever får se..
Puss allihop

Kommentarer
Postat av: Malin

Samsungen e juh jätte häftig! MEN jag föredrar Nokia som märke och den e juh jätte fin den med! Nokia säger jag..

2006-12-19 @ 01:35:07
Postat av: Anonym

ja gillar med nokian bäst...

2006-12-19 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0