Fortkörningsböter...

Välkommen in i klubben pappa! Det började med mig för lite mer än ett år sen..jag åkte visst lite snabbare än vad man fick och då blev det 1400 kr i böter....sen kom pojkvännen hem med 2 lappar inom loppet av en månad och som straff blev han av med det i 1 mån. plus 1600 kr ena gången och 1800 kr andra.

Och äntligen var det dags....den som skrattar först, skrattar sist, eller vad är det man brukar säga?
Pappa har väl kommenterat det där ett antal gånger med våra böter o att han ALDRIG har åkt dit med sina 33 år på vägen...

Den 21/12-06 är ett datum vi aldrig ska glömma..det är dagen då pappa fick sin fortkörningsbot på 2000 kr, jag repeterar 2000 kr.. God Jul önskar Vägverket!

Det var en av mina lyckligaste dagar..hahahah

Pusss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0