Bloggare

Hej hej!
Jahopp, då har jag också blivit en bloggnörd som alla andra då. Hahaha.. Är inte så inne i det här med blogg och vet inte varför jag gjorde en men men..kan väl va kul o va som alla andra *lr inte*


jag har iaf ett problem som jag måste lösa, och det är inte det enklaste vill jag lova..det handlar om vilken mobil ja ska få i julklapp. Först hittade jag ingen som jag ville ha..och nu kommer alla ut med nya modeller så att jag inte vet vilken jag ska välja. HJÄLP mig!

Nokia 7373
Nokia 7390
Samsung x830

Vill ha alla i den rosa varianten =) Först ville jag ha en med radio för jag orkar inte ladda ned musik o sen föra över till mobilen o allt..däför är det enklare med radio, men sen när den nya samsungen kom ut så blev jag ju så kär i den, MEN den har inte radio. Därför vet jag inte hur jag ska göra.

hallå..hur kan man lägga in bilder eller länkar? Jag är inte så inne i det här som sagt..hahahah

Nu ska jag sova snart, för imorgon är det lucia och då ska jag upp tidigt för o se på Norrtäljes lucia..hahaha Och få lite fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0